Κυριακή 29 Απριλίου 2012

Εξοργισμένος με τα sms των υποψηφίων...‏

Αυτά είναι μόνο μερικά από τα μηνύματα που δέχθηκα τις τελευταίες ημέρες στο κινητό μου τηλέφωνο, χωρίς ποτέ να έχω δώσει την άδεια σε κανέναν να το χρησιμοποιήσει.

Επικοινώνησα προ 10ημέρου με τον γραφείο του Προέδρου της Ν.Δ και δήλωσα ότι δεν επιθυμώ σε καμία περίπτωση να ξαναλάβω κανένα μήνυμα ούτε από το ίδιο το κόμμα αλλά και από κανέναν υποψήφιο, αφού αυτό είναι κάτι που γίνεται χωρίς την συγκατάθεση μου και παρά την θέληση μου. Με διαβεβαίωσαν ότι θα το τακτοποιούσαν και θα με διέγραφαν από τις λίστες τους.

Όχι μόνο όμως δεν με διέγραψαν αλλά τις επόμενες ημέρες συνεχίστηκε ο βομβαρδισμός μηνυμάτων από υποψηφίους ανά την Ελλάδα. Και σε προχθεσινή επικοινωνία μου με τα γραφεία της ΝΔ για το ίδιο θέμα η απάντηση ήταν η εξής : «Λυπάμαι αλλά δεν μπορώ να σας βοηθήσω, μπορεί εσείς να μην είστε κάπου γραμμένος αλλά μάλλον κάποιος φίλος ή γνωστός σας θα έχει δώσει τον αριθμό σας.  Θα πρέπει να επικοινωνήσετε με τους υποψήφιους που σας στέλνουν τα μηνύματα και να ζητήσετε να σας διαγράψουν, εγώ μπορώ να σας διαγράψω μόνο από την λίστα του Προέδρου».

Έτσι λειτουργούν κύριοι, έτσι θέλουν και πιστεύουν ότι μπορούν να ελέγχουν τους ψηφοφόρους. 

Εγώ θα πρέπει να ψάχνω να βρω τους υποψήφιους για να ζητήσω την διαγραφή μου από μια λίστα που ουδέποτε ζήτησα να εγγραφώ; 
Να με βρείτε και να με διαγράψετε μόνοι σας όπως μόνοι σας με βάλατε μέσα στις λίστες σας. 

Δεν ζητήσατε ποτέ την συγκατάθεση μου για να περιφέρετε προσωπικά μου στοιχεία στα πολιτικά σας γραφεία. 

Είναι παράνομο και καταχρηστικό να χρησιμοποιείται χωρίς την άδεια μου τον αριθμό του τηλεφώνου μου για να προωθήσετε ο καθένας από εσάς το προσωπείο του. 

Είστε το λιγότερο απαράδεκτοι και αξιοθρήνητοι για τις μεθόδους που εξακολουθείται να χρησιμοποιείται για να πλασάρεται το όνομα σας. 

Απόστολος Ζέρβας


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου